Учням

Мої маленькі друзі, дивіться тільки корисні МУЛЬТФІЛЬМИ!!


Ідучи на канікули, ПАМ'ЯТАЙ!!! 


1. Про дозвіл гуляти лише у призначених для цього
місцях: на ігрових майданчиках, біля будинків, школи,
у скверах чи парках.
2. Про суворе дотримання правил дорожнього руху,
про поведінку в транспорті, при посадці і висадці з
транспорту.
3. Про дотримання правил протипожежної безпеки
при користуванні електроприладами (телевізором,
праскою, холодильником) та газом.
4. Про правила поведінки в місцях громадського
перебування (під час екскурсій, культпоходів,
зустрічей).
5. Про правила поведінки біля ліній електромереж,
залізничного полотна, поблизу водоймищ, поряд із
будівельними майданчиками, відкритими люками,
біля відкритих вікон, на балконі, сходах тощо.
6. Про правила користування і правила поведінки в
ліфтах.
7. Про правила користування гострими, колючими
предметами, ліками, протипожежним,
сільськогосподарським, будівельним та іншим
інвентарем.
8. Про необхідність мити руки перед вживанням їжі,
після ігор, фізичної праці, відвідування туалету.
9. Про категоричну заборону:
- чіпати незнайомі і вибухонебезпечні предмети;
- грати на проїжджій частині вулиці або поблизу неї;
- відходити далеко від будинку, в якому мешкаєш;
- обігрівати приміщення газом;
- розпалювати вогнище;
- лазити по деревах, дахах;
- грати із чужими тваринами;
- збирати незнайомі види грибів і ягід;
- пити сиру воду;
- самостійно виїжджати за місто, в ліс без супроводу
вчителів або батьків;
- вступати в контакт та впускати в квартиру
незнайомих людей;
- перебувати на вулиці пізніше, ніж о 19.00.
Обережна поведінка під час канікул –
запорука життя і здоров'я


Правила читання книги для учнів
• Якщо хочеш навчитися читати добре, намагайся читати не менше 30 - 40 хвилин кожен день.• Вибери зручну позу для читання, лежачи читати, не рекомендують.• Під час читання вимкни телевізор, прибери предмети, які тебе будуть відволікати.• Читай вголос і не поспішай.• Вчіться у героїв прочитаних книг хорошим манерам і гарним вчинкам.• Якщо ти вирішив перервати читання до наступного разу, поклади закладку в книгу.• Поділися з друзями інформацією про цікаву і захоплюючу книгу.• Веди щоденник читання прочитаних книг, не лінуйся виписувати туди цікаві фрази з книги. Можливо коли-небудь ти до них повернешся.


Пам’ятка з виконання домашніх завдань

Перевір записи у зошитах та чітко уяви, які треба виконати дії і якого треба досягти результату.
Згадай зміст матеріалу, викладеного вчителем, знайди в підручнику
правила , принципи, які потрібно застосувати.
Уяви, як будеш виконувати завдання, знайди в ньому спільне з тим, що виконувалося на уроці, склади мислений план дій.
Виконай заплановані дії та виділи одержаний результат.
Перевір, в чому співпдає, а в чому не співпадає одержаний результат потрібному , оціни його.
Якщо результат дій не задовільняє і завдання з першого разу не вдалося, то не спіши повторювати знову ті ж самі дії, а проаналізуй, чи правильні вони.
Уяви як діятимеш далі,щоб уникнути виявлених недоліків.
Склади новий, скоректований план дій, який дозволяє одержати потрібний результат. Пам’ятай, що для поліпшення результату інколи треба виконувати дії кілька разів.

Як надовго запам’ятати навчальний матеріал?
 Поради для учнів
  • Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам’ятовує і довго пам’ятає. 
  • Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в пятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори. 
  • Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися. 
  • Коли вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запамятовується. 
  • Якомога швидше, не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу. 
  • Після математики – вчи читання, після української мови – інші предмети: память любить різноманітність. 

Уява покращує пам’ять
Або як запам’ятати найбільше
  • Усе, що хочеш памятати, - уявляй! (Не уявляю – не памятаю) 
  • Май на увазі: усе, що побачив, відчув, почув, - уже запамяталось. 
  • Легко пригадується тільки те, що уявив. 
  • Не думай словами – думай образами. 
  • Не завчай, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.

Як вивчити вірш напам’ять
1. Уважно двічі-тричі прочитай увесь вірш. 
2. Обміркуй зміст твору, умовно розділи його на смислові частини. 
3.У кожній такій частині правильно визнач інтонацію, з якою будеш читати, розстав логічні наголоси, визнач паузи та темп читання. 
4. Навчися читати вголос, дотримуючись цих вимог, спочатку кожну частину, а відтак увесь вірш. 
5.Тепер без допомоги підручника спробуй пригадати вірш, повтори кожну частину по пам'яті. 
6. Візьми книжку. Читаючи напам'ять, пе-ревіряй, чи правильно запам'ятав текст. 
7. Відклади підручник, двічі чи тричі продекламуй увесь вірш. 
8. Запам'ятай: знання тексту вірша треба довести до автоматизму. Це дасть змогу зосередитися на виразності читання. 
9. Перед уроком уявно продекламуй вірш іще раз. 
Якщо ти не задоволений звучанням окремих рядків, то ще є час усунути недоліки. 

Як скласти план оповідання?

Пам’ятка

1.        Прочитайте оповідання.
2.        Розділіть його на смислові частини.
3.        Знайдіть головне в кожній частині.
4.        Придумайте заголовок до кожної частини.
5.        З придуманих заголовків запишіть план 
оповідання.
6.        Запишіть оповідання за планом.

Як розв’язувати задачу?

Пам’ятка

1.        Уважно прочитай задачу.
2.        Подумай, про що йдеться в задачі.
3.        Відшукай незрозумілі слова.
4.        Подумай, що означає кожне число.
5.        Виділи в задачі умову, запитання.
6.        Про що запитується в задачі?
7.        Чи можна відповісти на запитання задачі?
Якщо ні, то чому?
8.        Про що відомо, а про що невідомо?
9.        Згадай необхідні правила: якщо треба знайти скільки всього (+), збільшити на...(+), зменшити на...(-), збільшити в...разів ( ),
зменшити в ...разів (:).
10.   Ця задача проста чи складена?
11.   Для полегшення розвязання зроби короткий запис умови задачі.
12.   Склади план розвязування.
13.   Запиши розвязання і відповідь.
14.   Зроби перевірку розвязання задачі.


Вправи для здоров’я очей та відмінного зору

У сучасному світі багато людей велику частину свого робочого часу проводять за моніторами комп’ютерів. Ви, звичайно, знаєте, що це не кращим чином впливає на здоров’я ваших очей і ваш зір. 
Зауваження: безперервна робота за комп’ютером не повинна перевищувати 1 годину. Щогодини необхідно робити перерви в роботі на 5-10 хвилин.
Вправи виконуються сидячи або стоячи, відвернувшись від екрана, при ритмічному диханні, з максимальною амплітудою руху очей. 

Варіант 1
1. Закрити очі, сильно напружуючи очні м’язи, на рахунок 1-4, потім розкрити очі, розслабивши м’язи очей, подивитися в далечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
2. Подивитися на перенісся і затримати погляд на 1-4. До втоми очі не доводити. Потім відкрити очі, подивитися вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
3. Не повертаючи голови подивитися направо і зафіксувати погляд на рахунок 1-4, потім подивитися удалину прямо на рахунок 1-6. Аналогічно проводяться вправи, але з фіксацією погляду вліво, вгору і вниз. Повторити 3-4 рази.
4. Перенести погляд швидко по діагоналі: направо вгору – наліво вниз, потім прямо в далечінь на рахунок 1-6, потім наліво вгору – направо вниз і подивитися вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
Варіант 2
1. Закрити очі, не напружуючи очні м’язи, на рахунок 1-4, широко розкрити очі і подивитися вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
2. Подивитися на кінчик носа на рахунок 1-4, а потім перевести погляд вдалечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
3. Не повертаючи голови (голова прямо), робити поволі кругові рухи очима вгору-вправо-вниз-вліво і у зворотний бік. Потім подивитися вдалечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
4. При нерухомій голові перевести погляд з фіксацією його на рахунок 1-4 вгору, на рахунок 1-6 прямо, після чого аналогічним чином вниз-прямо, управо-прямо, вліво-прямо. Виконати руху по діагоналі в одну і іншу сторони з перекладом очей прямо на рахунок 1-6. Повторити 3-4 рази.
Варіант 3
1. Голову тримати прямо. Покліпав, не напружуючи очні м’язи, на рахунок 10-15.
2. Не повертаючи голови (голова прямо) з закритими очима, подивитися направо на рахунок 1-4, потім наліво на рахунок 1-4 і прямо на рахунок 1-6. Підняти очі вгору на рахунок 1-4, опустити на рахунок 1-4 і перевести погляд прямо на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
3. Подивитися на вказівний палець, віддалений від очей на відстань 25-30 см, на рахунок 1-4, потім перевести погляд вдалечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
4. У середньому темпі проробити 3-4 кругових руху в праву сторону, стільки ж у ліву сторону і, розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь на рахунок 1-6. Повторить 1-2 рази.

Немає коментарів:

Дописати коментар